Przejdź do treści
Aktualności żużlowe | Best Speedway TV/Metalkas 2. Ekstraliga - Żużel

Prezes Metalkas, Jacek Grzenia -„My zgłosiliśmy się sami” sponsor o kulisach sponsorowania 2. Ekstraligi

Metalkas

Autor: Redakcja

Reklama

Prezes Metalkas, Jacek Grzenia -„My zgłosiliśmy się sami” sponsor o kulisach sponsorowania 2. Ekstraligi

Prezes Metalkas, Jacek Grzenia, niedawno ujawnił zaskakujące szczegóły dotyczące sponsoringu firmy w Speedway 2. Ekstralidze, będąc sponsorem tytularnym. Firma, specjalizująca się w produkcji regałów metalowych, drabin aluminiowych, sejfów i mebli metalowych, zaskoczyła wszystkich tą decyzją. Okazuje się, że Metalkas pierwotnie miał być sponsorem tytularnym Polonii Bydgoszcz.

Reklama

„Tak naprawdę już rok temu mieliśmy podpisaną umowę z Abramczyk Polonią Bydgoszcz. Bo Metalkas miał być sponsorem tytularnym klubu. I w niejasnych dla nas okolicznościach klub nie dotrzymał warunków tej umowy. Mimo że była już podpisana umowa z nami, klub został ze starą nazwą i poprzednim sponsorem” – powiedział Jacek Grzenia, prezes zarządu Metalkas S.A. w rozmowie z „Tygodnikiem Żużlowym”.

Firma sama zgłosiła się do Speedway Ekstraligi z propozycją sponsorowania całej ligi po zerwaniu umowy przez Polonię. Grzenia podkreślił ich inicjatywę, mówiąc: -„Byliśmy po prostu nastawieni na sponsoring żużlowy. I po tym co się stało zaczęliśmy się zastanawiać, co z tym dalej robić. I to my sami wywołaliśmy temat sponsorowania całej ligi, dotarliśmy do ludzi, którzy zarządzają Ekstraligą.

„Fakty są takie, że to my zadzwoniliśmy i zapytaliśmy, czy to jest aktualne. Usłyszeliśmy, że tak, że oczywiście. Ustaliliśmy warunki. Władzom Ekstraligi zależało przede wszystkim, żeby to nie był roczny kontrakt, tylko od razu na trzy sezony i taką umowę podpisaliśmy” – dodał Grzenia, podkreślając profesjonalizm działaczy żużlowych.

Reklama

W odpowiedzi na pytanie, czy inne firmy także wyraziły zainteresowanie patronatem finansowym zaplecza PGE Ekstraligi, Grzenia powiedział: „Nie wiem. My zgłosiliśmy się sami i dotarliśmy do tych ludzi. Wydaje mi się jednak, że było kilka firm, że było kilku graczy, z którymi były prowadzone rozmowy i negocjacje.”

„Na początku usłyszeliśmy, że nic pewnego, że dopiero się okaże, więc wnioskuję, że zainteresowanie było. Mało tego, panowie mówili, że mają już wstępną rezerwację nazwy, ale minęło półtora miesiąca i powiedzieli nam, że jednak możemy wrócić do rozmów” – kontynuował Grzenia. Umowa została ostatecznie parafowana na trzy lata. Decyzja Metalkasu o sponsorowaniu całej ligi została podjęta po zerwaniu umowy z Polonią Bydgoszcz, co sprawiło, że firma szukała nowych możliwości wsparcia dla sportu żużlowego.

Reklama

Żużel
Fot. Sonia Kaps
Abramczyk Polonia Bydgoszcz
Fot. Sonia Kaps

MAGAZYN ŻUŻLOWY – kliknij TUTAJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *