PGE Ekstraliga rozpoczyna współpracę z wielką firmą
Najlepsza żużlowa liga świata ogłosiła, że znana na całym świecie firma Red Bull została oficjalnym partnerem rozgrywek w sezonach 2023-2025. Dzięki współpracy wraz z początkiem tego sezonu ruszy program Red Bull Juniorskie Asy.
Woźniak o sparingu w Lesznie: Nie udało się tu dziś niczego potestować
Red Bull to austriackie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i sprzedażą napoju energetycznego o tej samej nazwie. Oprócz tego spółka od lat inwestuje również w sport. Marka znana jest przede wszystkim ze sponsoringu zespołu Formuły 1, który jeżdżąc pod nazwą austriackiego przedsiębiorstwa, jest aktualnie najlepszym teamem w stawce. Poza tym Red Bull uczestniczy także w innych seriach wyścigowych, a także sponsoruje indywidualnych zawodników sportów motorowych. Austriacka marka sponsoruje również kluby piłkarskie z Lipska oraz Salzburga.
Teraz Red Bull nawiązuje oficjalną współpracę z PGE Ekstraligą. Póki co główną inicjatywą tego partnerstwa jest program Red Bull Juniorskie Asy. Jest to program, którego celem jest pomoc w rozwoju zarówno sportowym jak i finansowym polskich młodzieżowców.
O zasadach programu informuje sama PGE Ekstraliga:
“Przez cały sezon młodzi żużlowcy będą zbierać punkty na podstawie zajmowanych miejsc w każdym drugim biegu (w drugim biegu rywalizują wyłącznie juniorzy). Głównymi nagrodami w programie Red Bull Juniorskie Asy będą vouchery na zakup silnika do motocykla żużlowego, konsultacje z tunerem i pięciodniowy pobyt w centrum treningowym Red Bull Athlete Performance Center w austriackim Thalgau, gdzie badania przechodzili czołowi sportowcy świata”
Kolejnym elementem współpracy jest nowe głosowanie, które zagości w aplikacji PGE Ekstraligi. Kibice będą mogli bowiem wybierać już nie tylko najlepszego zawodnika spotkania, ale także najlepszego młodzieżowca w danym meczu. Suma głosów z całego sezonu wyłoni zwycięzcę, który również odwiedzi centrum treningowe Red Bulla.
Wojciech Stępniewski dla oficjalnej strony PGE Ekstraligi krótko skomentował nową współpracę:
“Wpisuje się to w strategię marketingową Ekstraliga 3.0., ponieważ stawiamy na szkolenie i rozwój młodych zawodników, co przekłada się na obecność polskich juniorów w składach drużyn PGE Ekstraligi, rozgrywki U24 Ekstraligi z ich udziałem, a także całą piramidę szkoleniową obejmującą treningi i szkolenie oraz starty w zawodach miniżużlowych, 250 cc, jak i również 500 cc. Uważamy, że tego typu partner jest też wielką szansą dla młodych zawodników”.
Red Bull to niewątpliwie wielka marka, nie tylko w świecie sportu. PGE Ekstraliga może z całą pewnością odtrąbić sukces, że tak znane na świecie przedsiębiorstwo będzie obecne podczas transmisji z najlepszej żużlowej ligi świata. Jednocześnie program stworzony dla juniorów wydaje się być wielką szansą i dodatkową motywacją dla najmłodszych zawodników.
Fot. Sonia Kaps
MAGAZYN ŻUŻLOWY. Kliknij TUTAJ.
- Francis Gusts i Oskar Fajfer z kontuzjami?
- Liga szwedzka na żużlu. Maksym(alny) Drabik, urazy Gustsa i Fajfera [RELACJA]
- 19 lat temu zmarł Rafał Kurmański…
- Żużel. Kapitalne ściganie we Wrocławiu i Częstochowie! Za nami 7 runda U24 Ekstraligi [RELACJA]
- Żużel. Trener po meczu Stal – Unia: Trzeba szybko wyciągać wnioski