Przejdź do treści
Aktualności żużlowe | Best Speedway TV/Metalkas 2. Ekstraliga - Żużel

Żużel. Była prezes Stali Rzeszów ma wątpliwości co do wyboru sponsora tytularnego zaplecza PGE Ekstraligi „Na jakich zasadach wybrano akurat tę firmę?”

Żużel
Fot. Sonia Kaps

Autor: Krzysztof Choroszy

Żużel. Była prezes Stali Rzeszów ma wątpliwości co do wyboru sponsora tytularnego zaplecza PGE Ekstraligi „Na jakich zasadach wybrano akurat tę firmę?”

We wtorek poznaliśmy sponsora tytularnego rozgrywek zaplecza ekstraligowego. Została nim firma Metalkas, co oznacza, że nowa oficjalna nazwa ligi brzmi Metalkas 2. Ekstraliga. O tym, że rozgrywki będą mieć sponsora tytularnego, wiadomo było już przy pierwszej zmianie nazwy. Teraz jednak pojawiają się osoby, które mają pewne wątpliwości co do kontraktu podpisanego pomiędzy podmiotami, a jedną z nich jest Marta Półtorak, która w rozmowie z portalem WP SportoweFakty podzieliła się swoją opinią.

Jak wyliczył portal WP SportoweFakty, bazując na swoich informacjach, nowy sponsor zaplecza PGE Ekstraligi wydał na ten cel niespełna 800 tysięcy złotych. Taka kwota może wydawać się niska, co zastanawia właścicielkę Marmy Polskie Folie, Martę Półtorak. Według niej pieniądze, jakie zapłaciła firma, są niskie, zważając na popularność żużla w naszym kraju.

– Dwie strony zgodziły się na takie warunki, więc najwidoczniej są zadowolone, ale nie dziwię się kibicom, którzy twierdzą, że taka kwota to tyle, co nic. Mówimy w końcu o obecności w nazwie rozgrywek w drugiej z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce – mówiła w rozmowie z WP SportoweFakty była prezes Stali Rzeszów.

Firma Metalkas ma swoją siedzibę w Bydgoszczy, podobnie do Speedway Ekstraligi. Wątpliwości w tej sprawie wyraziła Półtorak, która wskazuje na brak jakiegokolwiek konkursu lub przetargu, co jest niecodzienne w tego typu przypadkach. Była prezes Stali Rzeszów wskazuje również, że jej firma mogłaby zapłacić większe pieniądze, jednak nikt w tej sprawie się z nią nie kontaktował.

– Kibice mogą żartować, że spółka poszła do sąsiada z Bydgoszczy i podpisała umowę. Jednak nie ma się co śmiać. Na jakich zasadach wybrano akurat tę firmę? Był jakiś przetarg, konkurs otwarty? Jakaś aura tajemniczości jest wokół tego – tłumaczy. –  Za takie pieniądze weszlibyśmy w sponsoring bez pytania. Dalibyśmy nawet więcej.

340758233 3356610967889466 6566336624458032987 n
Fot. Michał Szmyd
Żużel
Fot. Sandra Rejzner

Magazyn Żużlowy Best Speedway TV

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *