Znaczący wzrost wartości krośnieńskiego żużla. Skok o ponad 12 mln!
Ogromny wzrost wartości zaliczyły Wilki Krosno po sezonie 2022. W najnowszym raporcie Pentagon Research wartość marketingowa marki Cellfast Wilki Krosno została wyceniona na aż 41 mln zł.
Pentagon Research to firma, która wydaje raporty w których oceniła wartość marketingową klubów sportowych. Jak możemy przeczytać na stronie internetowej firmy, bada ona efektywność sponsoringu sportu i wydarzeń kulturalnych w dziedzinie sponsoringu i product placementu.
W najnowszym raporcie firma zaznaczyła, że wartość medialna krośnieńskiego żużla znacząco wzrosła. Pentagon Research wyliczył, że awans Wilków do PGE Ekstraligi sprawił, że wartość marketingową marki Cellfast Wilki Krosno wynosi obecnie 41 mln zł. Oznacza to wzrost o aż 12 mln zł. w stosunku do ubiegłego roku.
Mariusz Staszewski i Kamil Brzozowski na dłużej w Ostrowie Wielkopolskim
Fot. Wilki Krosno / Facebook
– Najnowszy raport zsumował wartość medialnych publikacji i ekspozycji partnerów klubu z okresu od 1 listopada 2021 roku do 31 października 2022 roku. 41 mln zł to finanse jakie należałoby przeznaczyć by zapewnić reklamę partnerom klubu, miastu i drużynie żużlowej Cellfast Wilki – czytamy w komunikacie klubu.
Fot. Piotr Buczkowicz
ODWIEDŹ MAGAZYN ŻUŻLOWY ONLINE – BEST SPEEDWAY TV NA KANALE YouTube
- Znamy kalendarz imprez organizowanych na torze Darcy’ego Warda
- Anders Thomsen o szansach Stali bez Zmarzlika
- Nowy sponsor Włókniarza? „Muszę zdementować tę informację”
- Waga nie jest dla nich problemem! Przygotowania Rekinów do sezonu 2023
- Turnieje międzynarodowe w Krośnie? Michał Finfa uważa, że jest jeszcze na to czas