Przejdź do treści
Aktualności/Liga Szwedzka

Zmarzlik stawia warunki, co do jazdy w Szwecji. Menadżer mówił, że trzeba uważać, jak mocno się na niego naciska

Zmarzlik
fot. Paweł Wilczyński

Autor: Krzysztof Choroszy

Zmarzlik stawia warunki, co do jazdy w Szwecji. Menadżer mówił, że trzeba uważać, jak mocno się na niego naciska

W ostatnim czasie sporo mówi się o motywacji niektórych żużlowców do jazdy w lidze szwedzkiej. Oliwy do ognia dolał wywiad Philipa Hellstroma Bengsa, w którym zawodnik Smederny Eskilstuna powiedział, że wyczuwa mniejszą chęć walki wśród żużlowców drużyny z Eskilstuny. Teraz sprawę poruszył menadżer Lejonen Gislaved w kontekście… Bartosza Zmarzlika.

Gdzie leży prawda? GKSŻ, Wilki Krosno czy może ktoś inny? Czy to jeszcze jest żużel?

W wywiadzie dla szwedzkiego portalu Värnamo Nyheter Anders Fröjd wypowiedział się na temat odmawiania jazdy na torze w Hallstavik przez Zmarzlika i Hampela, a także o samej postawie 3-krotnego mistrza świata. Fröjd mówił, że co roku tych dwóch zawodników odmawia jazdy na stadionie Rospigarny, a 28-letni Zmarzlik uważa tor za niebezpieczny i nudny. Wychowanek Stali Gorzów nieco dyktuje warunki, co do swojej jazdy, ale przejechał już i tak więcej niż ustalali na początku sezonu. Menadżer dodał, że przy polskim mistrzu trzeba uważać, jak mocno się na niego naciska.

„Wypowiedzieli się, robią to, co roku, kiedy podpisują kontrakt. Próbowaliśmy ich przekonać, ale nie chcą. Zmarzlik uważa, że tor jest nudny i niebezpieczny. Nie ma sensu go męczyć, a nie chcę mieć wyrzutów sumienia. Trochę dyktuje warunki, przejechał, już więcej niż ustalaliśmy na początku. Trzeba trochę uważać, z tym, jak mocno go naciskasz” – powiedział Menadżer Lejonen Gislaved dla portalu Värnamo Nyheter.

Zmarzlik
Fot. Paweł Wilczyński

Nie jest niczym dziwnym, że żużlowcy jeżdżący w ekstralidze, mają mniejszą motywację do jazdy w Szwecji. W Polsce zawodnicy mogą zarobić nawet kilkukrotnie więcej niż w kraju Trzech Koron, jak i również promocja i samo nastawienie do sportu jest w naszej ojczyźnie zupełnie inne od tego w Skandynawii.

MAGAZYN ŻUŻLOWY – kliknij TUTAJ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *