Orzeł Łódź z blisko 100% wzrostem wartości ekspozycji marek sponsorów i partnerów
Orzeł Łódź sezon 2022 zakończył na fazie półfinałów, gdzie uległ późniejszemu triumfatorowi całych rozgrywek 1. Ligi Żużlowej, czyli Wilkom Krosno. Teraz klub z Łodzi opublikował raport z zakresu marketingu sportowego oraz efektywności sponsoringu sportu klubu. „Orły” zanotowały ogromny wzrost wartości ekspozycji marek sponsorów i partnerów.
Jak informuje klub za pośrednictwem swojej strony internetowej, w grudniu ubiegłego roku klub zlecił firmie Pentagon Research przeprowadzenie badania na temat wartości marketingowej klubu. Badania dotyczą efektywności marek sponsorów klubu w telewizji, internecie, prasie oraz mediach społecznościowych.
– Wartość ekspozycji marek sponsorów i partnerów KŻ Orzeł Łódź w trakcie tylko kilku miesięcy związanych z sezonem 2022 i wyniosła aż 20 400 000 złotych i jest to prawie 100% więcej niż w rozgrywkach 2021! Wówczas wartość ta wynosiła nico ponad 11 000 000 złotych – czytamy w komunikacie klubu.
Jak czytamy dalej, na kwotę tą składają się 135 tys. ekspozycji marek (np. na ubraniach i kevlarach zawodników czy w artykułach). Dodatkowe badania przeprowadził Instytut Monitorowania Mediów, który w raporcie zawarł informację na temat wartości reklamowej przekazów.
– Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego dla KŻ Orzeł Łódź przez Instytut Monitorowania Mediów wartość reklamowa przekazów ukazujących się przy okazji Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w 2022 roku to ponad 75 000 000 mln złotych. Z kolei informacje związane z Klubem dotarły do ponad 100 000 000 osób i w 99% procentach kojarzyły się one pozytywnie bądź neutralnie – czytamy w komunikacie klubu.
Informacja o wzroście wartości ekspozycji marek sponsorów i partnerów za Orzeł Łódź
Fot. Łukasz Wilk
BEST SPEEDWAY TV NA YouTube – CIEKAWOSTKI, NEWSY I WIELE WIĘCEJ
- Michał Finfa: „Na dzień dzisiejszy formacja juniorska jest kompletna”
- Falubaz Zielona Góra najpopularniejszym klubem żużlowym w mediach społecznościowych
- Mateusz Tonder: „Wydaje mi się, że w Falubazie nie było za bardzo chęci, by przedłużyć ze mną umowę”
- Dominik Kubera: „Może kiedyś żużel wejdzie na taki poziom, że będziemy mogli cały rok się ścigać”
- Geneza spadku Falubazu z Ekstraligi