bstv 1536x162 3

“Odzew był fantastyczny” – Radek Zieliński o managerze żużlowym

Zasady są bardzo proste, bo zabawa jak na razie ma na celu przede wszystkim zaangażować kibiców. W mediach społecznościowych trzeba wybrać swoją drużynę, zmieścić się w limicie punktów i … nie ma żadnych innych ograniczeń.
Jak mówi szef marketingu eWinner 1. ligi, najważniejsze jest to, że tego typu zabawy

zmuszają kibiców do interakcji.

Nie jest to jeszcze typer, w którego niejeden kibic chciałby się bawić, ale na pewno dobry początek. Radek Zieliński uważa, że “co nagle to po diable” – takie gry wymagają czasu i porządnego przygotowania. Na razie jest to przedsmak tego, co może nas czekać w przyszłości. W przyszłym sezonie można przygotować coś naprawdę ciekawego, a w tym roku, przygotowane coś na szybko, mogłoby być falstartem pełnym błędów i spowodować negatywne reakcje kibiców.

W tej chwili żadne nagrody nie są przewidziane, ale być może na najlepszych czekać będą sympatyczne niespodzianki.

Markę trzeba budować cierpliwie i długofalowo i trzeba za wszelką cenę unikać wpadek. Patrząc, jak zmienia się wygląd mediów społecznościowych 1. i 2. ligi żużlowej, widać, że wzięły się za to odpowiedni ludzie, którzy wiedzą, co i jak należy robić, by zwiększyć zainteresowanie żużlowej publiki.

fot. eWinner1 Liga facebook

baner 1200 200

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *