Przejdź do treści
Aktualności żużlowe/PGE EKSTRALIGA

„Musimy to wykorzystać jako szansę” – czyli jak odejście Zmarzlika wpłynęło na marketing Stali

odejście Zmarzlika

Autor: Patrycja Kowalczuk

„Musimy to wykorzystać jako szansę” – czyli jak odejście Zmarzlika wpłynęło na marketing Stali

Przez lata klub Stal Gorzów Wielkopolski wykorzystywał do budowania swojego wizerunku fakt posiadania w swoich szeregach Bartosza Zmarzlika. Odejście z klubu trzykrotnego mistrza świata nie mogło nie wpłynąć na odbiór klubu oraz sposobu jego promocji.
Dominik Kubera: „Moja rodzina idzie na żużel i kibicuje mi, to jest oblewana napojami czy też wyzywana”

Podczas naszego magazynu, w którym gościliśmy pana Waldemara Sadowskiego, obecnego prezesa Stali, jeden z widzów zapytał jak bardzo wpłynęła na kwestie marketingowe utrata Zmarzlika. Prezes Stali opowiedział, jak on postanowił podejść do tej kwestii.

” Jest to dla nas szansa w obszarze marketingu, żeby przestać budować od wielu lat marketing na jednym nazwisku. Również w dziale handlowym, w dziale szkoleniowym jest to dla nas szansa, żeby tę drużynę troszkę zmienić. Bo wiadomo, czym się charakteryzują mistrzowie świata-to są mocne osobowości, dlatego są mistrzami. W parkingu są mocni, na torze są mocni. I czasami są takie sytuacje, że jacyś zawodnicy mogą być w tak zwanym cieniu mistrza. To jest szansa na wychodzenie z cienia. Całą tę sytuację z odejściem Bartka Zmarzlika zamieniałem na możliwość daleko posuniętych zmian.”

Pan Sadowski w udzielonym nam wywiadzie wielokrotnie podkreślił, że każdą sytuację (nawet odejście lidera) można wykorzystać jako szansę na zmianę. Mimo iż z pozoru wydaje się, że będzie trudno promować klub bez Bartosza Zmarzlika, prezes pozostaje optymistą. Zapytany o sprzedaż karnetów, twierdzi, że nie widzi spadku sprzedaży w porównaniu do tego samego okresu z zeszłego roku.

MAGAZYN ŻUŻLOWY kliknij TUTAJ

fot. Ola Gucia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *