Anders Thomsen: „W szczegółach tkwi cała tajemnica sukcesu”
Od sezonu 2021 w środowisku żużlowym popularny stał się temat opon. W 2022 opony bezdętkowe zrzuciły z piedestału opony dętkowe. W naszym magazynie Best Speedway TV Anders Thomsen wypowiedział się o różnicach w tych dwóch rodzajach ogumienia.
Lider gorzowskiej stali mówi, że gołym okiem nie widać żadnych różnic między tymi oponami, jednak jak się przyjrzysz to można dostrzec, która jest bezdętkowa, a która dętkowa. Jak wiemy opona bezdętkowa jest trochę szersza co teoretycznie dają większą przyczepność podczas jazdy. Anders stwierdza, że jest to kwestia indywidualna trzeba by było każdego zawodnika z osobna spytać o te różnice między tymi oponami. Duńczyk jeździ na oponach firmy Anlas, ale jak sam powiedział innym pasuje bezdętkowa, a innym dętkowa.
– Różnica może jest niewielka wręcz mikroskopijna można powiedzieć, ale w szczegółach tkwi cała tajemnica sukcesu, często te małe szczególiki sprawiają, że można osiągnąć sukces – zakończył Anders Thomsen
Przypomnijmy, że opony bezdętkowe zawojowały świat żużlowy w sezonie 2022, kiedy to każdy w miarę możliwości zaczął ich używać, jednak był problem z dostępnością felg, na które można takie opony założyć.
Fot. Wlasne
MAGAZYN ŻUŻLOWY, AKTUALNOŚCI I CIEKAWOSTKI NA NASZYM KANALE – kliknij TUTAJ
- Smektała z wygraną w Memoriale Alfreda Smoczyka w Lesznie
- Oświadczenie w sprawie relacji z 49. Memoriału Bronisława Idzikowskiego i Marka Czernego w Częstochowie
- W Częstochowie przegrali z pogodą. Sparing odwołany po jednym wyścigu
- „Wygraliśmy sprawę w sądzie” – gorzowski radny apeluje do władz Motoru o wypłacenie pieniędzy
- Daniel King zwycięża na wyspach