Przejdź do treści
Aktualności żużlowe | Best Speedway TV/Metalkas 2. Ekstraliga - Żużel

Marketing w mediach społecznościowych słabym punktem Orła?

📅 25 stycznia 2023    🕒 09:33    ⏱ 2 min czytania

Marketing w mediach społecznościowych słabym punktem Orła?

W żużlowej części Łodzi zastanawiają się od lat, co można zrobić, aby frekwencja na stadionie się powiększyła, a klub pozyskiwał regularnie nowych sponsorów. Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszym świecie kluczem do działania na obu polach są media społecznościowe. Czy w przypadku Orła Łódź można z nich wyciągnąć więcej?

O opinię na ten temat zapytaliśmy Honorowego Prezesa KŻ Orła Łódź – Witolda Skrzydlewskiego. W rozmowie dla BestSpeedwayTV prezes Skrzydlewski przyznał, że sam nie zawraca sobie głowy komputerem czy mediami społecznościowymi i oddaje tę pracę w ręce innych.

– Komputer traktuję jako zło konieczne. Nie mam żadnych facebooków, żadnych pierdół, mnie to nie interesuje […] Mamy takich ludzi, co się tym zajmują. Nawet wczoraj odbyła się taka ciekawa rozmowa na ten temat. Pierwszy raz byłem pod wrażeniem państwa, którzy przyszli – powiedział nam Honorowy Prezes KŻ Orła Łódź Witold Skrzydlewski.

Reprezentacja Reszty Świata minimalnie lepsza od Reprezentacji Argentyny

Być może właśnie po tej niedawnej rozmowie w łódzkim klubie będziemy świadkami zmiany stylu prowadzenia mediów społecznościowych. W ostatnich latach kluby z różnych dyscyplin sportu prześcigają się, jeśli chodzi o trafianie w nowoczesne trendy i modę panującą wśród młodych ludzi – w końcu to oni są głównymi odbiorcami na Facebooku, Instagramie czy Twitterze. Taka forma promocji jest również ważna dla sponsorów. W kontekście pozyskiwania nowych darczyńców Witold Skrzydlewski zaznacza, że nie ma zamiaru wypłacać kolejnej pensji człowiekowi odpowiedzialnemu za pozyskiwanie ich za pomocą marketingu w przestrzeni internetowej. 

– Jak ktoś chciałby bawić się w ten marketing, to chciałby komórę, furę i skórę, jak to się mówi. My nie chcemy dać następnej pensji, tylko damy prowizję od znalezionego sponsora. To najprostsze jest – powiedział nam Honorowy Prezes KŻ Orła Łódź Witold Skrzydlewski.

Fot. Orzeł Łódź

MAGAZYN ŻUŻLOWY, GOŚCIEM WALDEMAR SADOWSKI – kliknij TUTAJ

Avatar Jakub Bielak

Autor tekstu:

Jakub Bielak

Fan żużla, piłki, F1 i ogólnie sportu. Jak trzeba, zostanę ekspertem nawet i od łyżwiarstwa figurowego

Zobacz wszystkie artykuły autora

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *