Anders Thomsen: „W szczegółach tkwi cała tajemnica sukcesu”

Anders Thomsen: „W szczegółach tkwi cała tajemnica sukcesu”
Od sezonu 2021 w środowisku żużlowym popularny stał się temat opon. W 2022 opony bezdętkowe zrzuciły z piedestału opony dętkowe. W naszym magazynie Best Speedway TV Anders Thomsen wypowiedział się o różnicach w tych dwóch rodzajach ogumienia.
Lider gorzowskiej stali mówi, że gołym okiem nie widać żadnych różnic między tymi oponami, jednak jak się przyjrzysz to można dostrzec, która jest bezdętkowa, a która dętkowa. Jak wiemy opona bezdętkowa jest trochę szersza co teoretycznie dają większą przyczepność podczas jazdy. Anders stwierdza, że jest to kwestia indywidualna trzeba by było każdego zawodnika z osobna spytać o te różnice między tymi oponami. Duńczyk jeździ na oponach firmy Anlas, ale jak sam powiedział innym pasuje bezdętkowa, a innym dętkowa.
– Różnica może jest niewielka wręcz mikroskopijna można powiedzieć, ale w szczegółach tkwi cała tajemnica sukcesu, często te małe szczególiki sprawiają, że można osiągnąć sukces – zakończył Anders Thomsen
Przypomnijmy, że opony bezdętkowe zawojowały świat żużlowy w sezonie 2022, kiedy to każdy w miarę możliwości zaczął ich używać, jednak był problem z dostępnością felg, na które można takie opony założyć.
Fot. Wlasne
MAGAZYN ŻUŻLOWY, AKTUALNOŚCI I CIEKAWOSTKI NA NASZYM KANALE – kliknij TUTAJ
- Tauron SEC w Pardubicach. Znamy listę startową ostatniej rundy
- Polonia Bydgoszcz nie wytrzymała ciśnienia „Nie da się ukryć, że zaczęło się robić nerwowo”
- Znamy listę startową Speedway Grand Prix 4, czyli mistrzostw świata przyszłych gwiazd żużla. Nie ma na niej Polaków
- Znamy kadry na Speedway of Nations w Toruniu! Reprezentacja Polski zdobędzie pierwsze złoto?
- Stal Gorzów Wielkopolski: Przewodnik po klubie- wrzesień 2025