Żużel. Za kulisami Stali Gorzów: Rozmowy z ulubieńcami kibiców i karnety “I Love Stal”

Autor: Redakcja
Żużel. Za kulisami Stali Gorzów: Rozmowy z ulubieńcami kibiców i karnety “I Love Stal”
Okres między sezonami to czas, gdy działy marketingu klubów żużlowych stawiają na kreatywne działania, utrzymując zainteresowanie fanów i zachęcając ich do zakupu karnetów. W tej przerwie ebut.pl Stal Gorzów zorganizowało innowacyjną akcję, oferującą fanom niezwykłe doświadczenia.
Szymon Woźniak, lider Stali Gorzów, wziął udział w tej akcji, prowadząc ankiety wśród kibiców, aby lepiej zrozumieć ich oczekiwania odnośnie usług klubowych. Jego profesjonalizm w kontaktach z mediami i fanami znalazł doskonałe odzwierciedlenie w rozmowach z posiadaczami karnetów, gdzie poruszał kwestie jakości usług, cen biletów i możliwości wyboru miejsc na stadionie.
Oskar Fajfer, inny zawodnik Stali Gorzów, również zaangażował się w akcję. W swojej charakterystycznej manierze porozmawiał z jedną z gorzowskich fanek, zdradzając m.in., że niedługo fani usłyszą nową wersję “Stalowej kolędy”.
Warto przypomnieć, że Stal Gorzów jako pierwsza drużyna w PGE Ekstralidze wystartowała ze sprzedażą karnetów na kolejny sezon. Klub zaproponował nową opcję karnetów “I Love Stal” za 500 złotych, obejmującą wszystkie spotkania, również fazę play-off.
Ta inicjatywa okazała się innowacyjnym podejściem do angażowania fanów i utrzymywania zainteresowania w okresie bez żużlowych emocji.
MAGAZYN ŻUŻLOWY – kliknij TUTAJ
- Żużel. Sławomir Kryjom wrócił to wydarzeń sprzed 12 lat: “Jeśli ktoś czuł się urażony, to z tego miejsca przepraszam”
- Żużel. Janusz Kołodziej nie próżnuje poza sezonem. Zajął miejsce na podium
- To może być hitowy odcinek. Znany kolejny gość “Mówi się żużel”
- Żużel. Z kim pościgałby się Dan Bewley? Odpowiedź zaskakuje
- Żużel. Ile pieniędzy otrzyma Motor? Radni wystosowali prośbę, jest odpowiedź z miasta