One Sport przejmuje marketing 1. i 2. ligi

eWinner 1. Liga Żużlowa i 2. Liga Żużlowa poinformowały kibiców, że od sezonu 2021 sprawami marketingowymi zajmie się firma One Sport. W ostatnich latach niższe poziomy rozgrywkowe w Polsce robią duży progres i zyskują na popularności. Zmiany regulaminowe przyczyniły się do tego, że zespoły w obu ligach są silne i wyrównane, a na najniższym poziomie niedawno ogłoszono przedłużenie umowy na transmisje z Motowizją. Marketing to główna kwestia, która na niższych szczeblach jest do poprawy. W ostatnich latach nie wyglądało to najlepiej, zwłaszcza w mediach społecznościowych.

Toruńska firma z zadaniem promocji eWinner 1. Ligi i 2. Ligi powinna poradzić sobie bez problemu, bo co by nie mówić, jest to produkt dość atrakcyjny, ale nawet dobry produkt trzeba umieć sprzedać, z czym z pewnością pomoże współpraca z One Sport, którzy od lata z powodzeniem działają w polskim i światowym żużlu.

“Chcielibyśmy przede wszystkim zwiększyć świadomość marki 1 i 2. Ligi Żużlowej, chcemy postawić na większą interakcję z kibicami oraz poszczególnymi klubami. Bardziej otworzyć się na świat social media. Mogę zapewnić, że na profilach obu lig kibice znajdą wiele ciekawostek, fajnych historii, dużo multimediów. Liczę na to, że nasze działania spotkają się z pozytywnym odbiorem wszystkich fanów żużla” – powiedział Radosław Zieliński z One Sport, który będzie odpowiedzialny za projekt marketingu eWinner 1. i 2. Ligi Żużlowej.

źródło cytatu: polskizuzel.pl

fot. Sonia Kaps

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *