Żużel. Nowe kevlary Wybrzeża Gdańsk. Zmiana względem poprzednich lat

Spis treści
Żużel. Nowe kevlary Wybrzeża Gdańsk. Zmiana względem poprzednich lat
Przerwa zimowa w speedwayu trwa w najlepsze, mimo to kluby nadal pracują nad wieloma kwestiami. Wiele z nich prowadzi sprzedaż karnetów, a także sprzedażą innych gadżetów, na które w okresie świątecznym rośnie zapotrzebowanie. W taki sposób Wybrzeże Gdańsk przekazało pierwowzór przyszłorocznych kevlarów.
Rewolucja w kolorystyce
Gdański klub rozpoczął sprzedaż replik przyszłorocznych kevlarów, które kibice mogą nabyć razem ze spersonalizowanym nazwiskiem na plecach. Po wyglądzie możemy zobaczyć, że Wybrzeże zdecydowało się na całkowitą rewolucję w swoich strojach. Prócz zmienionej kolorystyki możemy odnaleźć na nich logo nowego sponsora tytularnego firmę Energa z Grupy Orlen. Zaraz przy herbie możemy również odnaleźć dwa dźwigi, które w świetny sposób nawiązują do gdańskiej stoczni.
Ukłon w stronę gdańskich kibiców
Jak powiedział jednak rzecznik prasowy Wybrzeża dla portalu sport.trojmiasto.pl, ostateczny ich wygląd może się nieco różnić od tego, jak wyglądają repliki kevlarów. Chodzi tutaj bowiem o sfinalizowanie umów sponsorskich zarówno klubu jak i samej ligi. Oddanie do sprzedaży kolekcji ubrań było natomiast ukłonem w stronę gdańskich kibiców, którzy takowe mogą nabyć przed świętami
– Ostateczny wzór kevlaru z docelowym rozmieszczeniem logotypów sponsorów zostanie zatwierdzony przed sezonem, gdy sfinalizowane zostaną kwestie głównych umów sponsorskich, zarówno dla ligi jak i klubu. Produkcja replik to ukłon w stronę kibiców, którzy chcieli zaopatrzyć się w podobne gadżety przed Świętami Bożego Narodzenia – zdradził Rafał Sumowski dla sport.trojmiasto.pl
Rewolucja kadrowa
W przyszłym sezonie zmienią się nie tylko stroje, ale również skład Enea Wybrzeża. Do drużyny dołączyli bowiem Niels Kristian Iversen, Krzysztof Kasprzak, Tom Brennan i Mateusz Tonder, co jest sporą rewolucją kadrową. Jak poradzi sobie złożony przez gdańszczan zespół? Przekonamy się w 2024 roku.


Magazyn Żużlowy – kliknij TUTAJ